# 87 - sömnlös såklart

2009-02-16, 02:08:59 / Kategori:
jag har sovit bort hela mitt lov rent utsagt, och nu när skolan är igång då försöker man sova så gott jag bara kan, men såklart ska min kropp och min hjärna gå emot mig. Nu ska hjärnan bli pigg helt plötsligt, som det alltid blir så fort jag har skola. Bestämmer mig för att somna tidigt, men de kommer alltid något i vägen, eller inte. De blir helt enkelt bara så att jag ligger och vänder mig i sängen tills jag inser att jag inte kommer bli trött, därför slår jag på en film (eller i detta fall serie) och ligger o tittar tills "jag blir trött".. grejen me de där är att jag blir aldrig trött..förräns kl 5 på morgonen. Det i sin tur leder till att jag absolut inte kommer upp till skolan 2 timmar senare, självklart..

jag blir arg för att jag fick upp förhoppningarna på att one tree hill och gossip girl kommit ut eftersom att jag såg en unge blogga om att de ska komma på söndagar, men efter att ha läst alla kommentarer så slog mig tanken att de kommer på TV på söndagar, alltså alla gamla avsnitten. Jag har ett stort behov av one tree hill just nu, abstinens besvär skulle jag vilja kalla de. Jag är sur, besviken, på dåligt humör och arg.. hur lyckas man ha så mycket känslor under samma kategori på en och samma gång?

I all min frustration, reser jag mig nu upp ur sängen (eller vänder mig i graven?) och ska göra de jag gör bäst....äta apelsin.

Gud har frälst mig över natten, om jag faktiskt kommer i tid imorgon till skolan..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?