# 88 - trött och måndag

2009-02-16, 17:38:41 / Kategori:
De blev precis som jag nästan kunde räkna ut. Jag vaknade inte klockan 7 på morgonen som jag behövde, Jag vaknade istället klockan 11 och gick upp med två flätor på huvet som en exakt pocahontas look-a-like, och fixade till mig. De va en lugn morgon hos familjen Riera Nieto, så jag tog mig en macka innan jag lunkade iväg till skolan. Gick raka vägen in till min geografi lektion och fick ett prov uppkört i ansiktet som jag inte hade en aning om väntade på mig. Jag fick syn på ett vitt häfte bestående av 3 sidor, och en lärare som sa dom orden....just dom där orden som är bland dom värsta orden jag kan få höra FÖRSTA dagen efter ett avskyvärt lov. Allt gick i slow motion och han öppnade munnen för att prata, jag såg hur hans hals mandlar viftade långt in i halsen på honom..."Viiiiiiiiiiii skaaaa haaaaaa proooooooov idaaaag, hoooooooppas aaaaatt niiiiiiiiiii äääääääär väääääl påååååläääästa" de enda jag kunde tänka i de ögonblicket var "Hoppas du är väl PÅSATT din jävel, vad annars ger dig idén att ha ett 3sidigt prov en måndag efter lovet". DUKTIG som jag är så klarade jag mig igenom provet gott & väl, faktiskt så valde han att rätta provet direkt och mitt resultat blev ett stort VG som satt bra i och med att jag under senare tid börjat tänka över min hjärnkapacitet, men som vanligt så röjer jag alla tvivel ur vägen med en mental traktor :))

Jag kom hem för en stund sen och skall skriva en uppsats om Min Tro, de låter ju intressant me tanke på att..jag har ingen tro? Den försvann hand i hand tillsammans med min stolthet för ett tag sen.

Vad har denna måndagen att erbjuda mig som inte någon annan dag har eller har haft under senare tid? Ingenting förutom en ny serie (Bromance på www.mtv.com) Och en hel kvälls skrivande och designande. Vad jag menar med designande ska jag ta o förklara lite snabbt. Mitt intresse för design (inom IT, för konkret design har jag inte en aning om) har äntligen lönat sig lite, min kusin har gett mig i uppdrag att designa hennes reklamaffischer och reklamblad etc. så det blir att jobba me det hela denna afton. Jag lägger upp den så fort jag är färdig.


Allas eran Alexandra



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?