# 90 - Mitt kall!!

2009-02-17, 23:06:08 / Kategori:

Idag var nog en av de kallaste dagarna på länge. Kan inte fatta att de blev så kallt och tanken slog mig inte förräns när jag lunkade på väg mot mölndal efter skolan. Jag gick och mina ögon började svida så kallt det var. Mina händer ändrade färg och blev röda, och inte minst så blev mina kinder och öron röda! Det kändes som tusen små nålar varje gång de blåste i ansiktet och TROTS att de inte blåste allt för mycket så var de fortfarande äcklit kallt. Jag hade jeans, höga stövlar och tjocktröja PLUS en fet vinterjacka och ändå frös jag ihjäl.

Å andra sidan!! Så har det faktiskt blivit ljusare mycket senare. Mörkret kommer inte lika fort, innan var det precis så som hon bruden säger i Actimel reklamen (eller va de nu är för reklam) det är mörkt när man går till jobbet och det är mörkt när man går från jobbet. Hon kunde ju inte sagt de bättre själv. Det är det allra värsta jag vet med vintern, man mår dåligt, man får depressioner av allt mörker och jag mår dåligt bara av att prata om de just nu DÄRFÖR blir jag så glad när jag kan säga nu att det är inte så längre!! Det är ljust när man går till skolan och det är fortfarande ljust när man går ifrån skolan och till och med ljust några timmar efter att man kommit hem!


I alla fall, idag spenderade jag dagen på att jobba med Jennifers reklamblad som jag lovat henne så länge. Jag lovade igår att jag skulle visa den, men de får jag ta imorgon för just nu har jag varken orken eller lusten att resa mig från sängen. Dom blev faktiskt fina, om jag får säga så själv! Gjorde ett vanligt reklamblad som hon kan använda hela tiden, och så gjorde jag en som är ett erbjudande för alla blivande studenter. Dessvärre kostar det 5 kr för varje A4-papper i mitt fattiga skola om man vill skriva ut i färg, så jag skrev ut en av varje och fick dom inplastade i laminering. Voila! Perfect!!


....You made me so dissapointed.....



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?