# 91 - Långa steg i snöstormen

2009-02-18, 11:41:25 / Kategori:


Jag gick och gick men kom aldrig fram, fram till älskade kusins hus. Till slut nådde jag mitt mål..och de va en befrielse! Gick emot vindarna som med miljontals små snöflingor piskade mig i ansiktet. Nu sitter vi här och pratar och ska fortsättas prata...men människan snålade med kycklingen som jag tänkte tillaga, så... hungrig som jag nu är sitter jag och önskar att hon ska resa på sitt arsle och laga mig nått gott...som att de nånsin kommer hända????

Ska ta mig friheten att ta mig en dusch, om nu hon tillåter de? Snål som hon är komer hon sitta bredvid duschen o räkna hur många liter vatten som går ut, för att skriva ett litet kvitto till mig på utfarten...

None

Jenni

VILKET SVIN!! fattar inte hur du kan med att smutskasta mitt namn på det viset!! Jag som trodde du skrev en fin historia om oss..fuck off.. Love u :D



2009-02-18, 12:44:14



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?