# 92 - sweet dreams

2009-02-19, 01:37:13 / Kategori:

Hej!!

Nu skall jag alldeles strax sova såå sött som jag inte gjort på ett bra tag! Jag är så lycklig :) mitt hjärta slår tusen slag i sekunden och jag bara älskar de. Känslan jag har inom mig är bara så härligt underbar! Jag vill att tiden ska gå bara fortfare o fortare. Snart tar jag studenten och det känns perfekt :) Har verkligen någonting att se fram emot...

Jag lyssnar på Birthmark - Akon, och den gör mig så glad den låten den gör mig på bättre humör än va jag redan är. Är så lycklig och glad just nu att jag säkert kommer ha svårt att sova, men jag ska försöka ändå så jag kan vakna tidigt imorgon och se fram emot en underbar torsdag, fastän att torsdagar är väldit jobbiga på mitt schema. Men bara för att jag är så lycklig så kommer de säkert bli första torsdagen som jag verkligen tycker om!! wiiiiie...!


"So this the day it all began, one place that it came together. More than a ring or a tattoo. It's your Birthmark that reminds me of you. So let's get on a airplane and go back to where we began, To that point which is days apart. That's stamped right next to your heart. If only we could go to that place where me and you know. There's no fake, front, cheat or even lyin".

"So please dont loose your thoughts of me lovin you and you lovin me"


Soov söööööött allihoppa!!!!
för de ska jag göra nuu :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?