# 94 - fredag hela veckan!!

2009-02-20, 19:15:18 / Kategori:

Yes, idag kom äntligen fredan igen som vi alla väntar på varje vecka, denna härliga fredag :) Men min har inte börjat allt för bra och jag har inga planer heller på att hitta på något speciellt direkt. De har vart ett jävla spring för min del över hela mölndal idag. Först till skolan ( alldeles för sent...kl 1) sen stötte jag på martina min trogna vän som jag åkte till mölndal centrum med för att köpa lite gott till ikväl...jag hade planer på att åka hem så jag köpte glass, men den glassen är just nu inget mer än vaniljsås nästan. Iallafall, jag köpte godis, glass & hallon...och så ice tea såklart. Sen bar de av mot balltorp för att martinas pojkvän fyller 18 år idag, så hon skulle göra sig i ordning o lite sånt. Jag är sällskaps sjuk och ville inte vara själv, så jag åkte me henne till kållered sen och väl framme tog jag bussen tillbaka. Mamsen ringer mig o frågar om jag hade skrivit ut hennes papper som jag lovade att göra idag (och självklart hade jag glömt av de totalt) så då fick jag åka till biblioteket o skriva ut, men väl framme så ringer hon o säger att jag ska strunta i de. Jaha sa jag å gick till centrum för att se till att få en av mina nycklar kopierade, men de va STÄNGT såklart. Så....jag gick till en arab affär där i närheten o köpte kol till vattenpipa, för att jag kom på att idag vill jag röka vattenpipa :) Efter de så slog mig tanken att jag faktiskt hade ett ärende att utföra...alltså kopiera nyckeln! Så jag fick sätta mig på bussen mot KÅLLERED igen, och gå hela vägen till coop forum för att kopiera min förbannade nyckel...jag gick runt med en stor, tung påse med 2 liter ice tea, 1 liter glass som sakta men säkert smälte, något hekto godis. På axeln hade jag en väska som inte ger me sig, utan ska hålla på o glida ner från axeln hela tiden...i väskan hade jag en tjock halsduk å då menar jag verkligen tjock...och massa mer grejer som jag skulle egentligen skickat iväg till folk, de va nämligen sånt jag fått sålt på tradera. Jag gick o kopierade min nyckel och sen gå upp hela vägen till bahaddin residence för att hämta min vattenpipa. kände jag mig som världens pack åsna eller vad? Där gick jag upp för hela backen fullt me bagage, för att gå ner för backen med ännu mer bagage....och på toppen av de hela skulle jag gå över till kållered centrum för att besöka Netto för att där köpa potatisgratäng som jag tänkte tillaga idag! De va pain........jag har aldrig gjort så mycke som jag gjort idag på så lite tid. Iallafall inte förflyttat mig så mycke som jag gjort! Herregud...jag är helt slut. Jag har aldrig känt sån lättnad som jag gjorde när jag släppte ner allt bagage på golvet i min hall o bara klev raka vägen in till mitt rum för att byta om till mjukis byxor och ett linne..............................................och sen påstår folk att körkort är överskattat......!


Wow, jag beundrar dig som läser än... :))  de där kan ha vart bland de ointressantaste inlägget jag skrivit på ett tag(enligt mig då) men de kom jag inte på förräns nu när jag såg hur mkt jag skrev...på så konstigt nog kort tid :S

Jaja, mina planer idag är iallafall att röka vattenpipa MOT ALLA ODDS för jag har inte sprungit fram å tillbaka för att ställa upp vattenpipan på en hylla! Och inte bara röka vattenpipa utan även ta mig friheten att tillaga mig själv potatisgratäng med marinerad kyckling! Mat är nog bland de bästa jag vet....och dom som känner mig är väl medvetna om detta. Jag och 2 vänner gick till franks igår(?) om inte jag minns helt fel, och ta mig fan på att jag åt nästan 2 st potatis mos brickor!! Okej, de kanske inte låter som så mkt...men de är de när de handlar om franks mosbrickor...för de är inga brickor de e faneme platåer!!!


Min kusin är påväg me hennes pojkvän..dom erbjöd sig att hålla mig sällskap en fredag som denna! :) Nu har kycklingen tinat färdigt och jag ska ta o börja på maten. En lugn kväll har jag framför mig, tack och lov...

Grattis på födelsedagen lauok!!

Imon är de övningskörning som gäller för min del å jag kan knappt bärga mig :)
Ha en super trevlig fredags kväll allihopa!!

Alexandra

Anonym

okii =)=) är ute efter en liten hund det var därför jag undrade =)



2009-02-20, 21:17:12 URL: http://samraaah.blogg.se/

Ronny

Ditt meddelande kommer ej att pupliceras offentligt det är endast jag som kan se det.

Skriver du det som en kommentar eller dylikt kan det däremot komma att publiceras.



2009-02-21, 14:45:52 URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke

Nattis

haha vattenpipa blir det nog för mig med ikväll!

Men måste säga att din text smälter in i bakgrunden.. eller så e det jag som har dålig syn :)

Lycka till på övningskörningen imorgon!



2009-02-21, 18:34:26 URL: http://moveahead.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?