# 96 - teater idag

2009-02-24, 15:27:59 / Kategori:


hejsan allihopa :) Sitter nu i skolans kända datortek och umgås med min trogna vän alex (a.k.a Harryboy). Sitter o tänker på när hon alltid hade sina älgskor förr förra vintern, men inte denna vintern inte! Tror vi retade henne lite för mycket så hon vågar inte ha dom längre *hahaha* neeej, nu ska jag inte vara sån...dom va faktiskt väldigt gulliga...!

Sitter o väntar på att martina ska sluta sin dans så att vi kan gå tillsammans mot mölndal centrum. Jag behöver ta mig ett allvarligt snack med henne...nämligen angående frilufsdagen nästa vecka. Jag är alldeles ensam eftersom allt e fullt som mina så kallade trogna vänner har valt. Har aldrig känt mig såhär ensamstående som jag gör just nu....men som tur är så har jag en äkta vän vid namn martina som jag TROR att jag kan räkna med (eller inte). frågan är om inte hon redan valt även hon...men de tror jag icke!

Idag bär det av till teater vid poseidon. "Hunger!" heter teatern som vi ska titta på idag, jag har hört att den ska vara rätt så bra, men jag vet inte...teater...hmm, inte riktigt min grej? Men men, de blir va man gör de till :) Ska dit med ett tjockt gäng tjejer nämligen Malin, thai, johanna, lava, alex, sanaz, carro, camilla o annis :) Säkert några till....så det ska väl bli roligt =)


Nu ska jag ta o skriva ut några papper med adresser till folk som jag måste skicka iväg några saker jag sålt på tradera till. Efter att jag fått de 2 sista sakerna skickade så har jag ingenting mer att skicka iväg utan bara ett konto me pengar som jag kan njuta av tills studiebidraget kommer :) Jag får in exakt 0 kr i lön denna månaden, o de känns ju sådär bra alltså...lite fattit, men å andra sidan så har jag blivit van de senaste månaderna vid att inte behöva allt för mkt att leva på!

Igår for jag med mamma till kungsmässan för att droppa in på Zara en snabbis :) Härlig rea har dom just nu på en massa fina kläder vill jag medge. Så dit åkte vi o fynda lite granna. De blev 3 tröjor från Zara, och 2 par strump byxor från H&M....älskar dom btw! Blev väääldigt nöjd me mitt köp =) O så självklart ett besök på mc donalds innan shoppingen startade (mohahah) På tal om Mc donalds, har inte ätit något idag....de va fisk på menyn idag i skolan, så jag skippade det...just därför ska jag hem och laga potatisgratäng me kyckling idag innan teatern för om jag INTE äter när jag kommer hem så kommer jag sluta upp i mc donalds inne i stan...vilket vi kommer göra i vilket fall som helst eftersom att alla andra kommer gå dit...därför är de nog bäst att va mätt i magen så jag inte sätter igång o äter massa skräpmat allt för mycket...



ovan ser ni min häxa som jag gjort i 3d-design lektionen....så känner jag mig just nu!!


Tradera kunderna väntar! Ha de braaa

caroline

Okej jag har lagt till dig också.



2009-02-24, 18:17:10 URL: http://carrostenius.blogg.se/

Ronny

Hejhej! Ett litet besök hos dig idag igen. Vi hörs ha det bra.

http://ronnysinternetshop.blogspot.com/



2009-02-25, 11:01:39 URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke

Ronny

Hej! Tack för att du publicerat min kommentar. Gulligt av dig.

Jag har för avsikt att hänvisa till din blogg från mig under bloggar jag läser så länge du publicerar mina kommentarer till dig, men har ännu inte lagt till den gadgeten. Vad tror du om det? Du kan i såfall kalla dig sponsor. Jag tänkte kalla min gaget för Mina sponsorer? Och sen får vi se längre fram vad som blir. Ha det bra.



2009-02-25, 12:04:07 URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?