# 97 - lönedag = 0 kr

2009-02-25, 19:33:31 / Kategori:
idag kom lönen för många människor, men inte för mig inte! Jobbade inte förra månaden nämligen så det blir inga pengar för min del...men kan väl trösta mig själv genom att säga att studiebidraget kommer om 3 dagar =P Alltid bättre än ingenting alls! Idag har varit en av dom tråkigaste dagarna i mitt liv. är trött som vanligt men kan faktiskt inte somna. Jag laddade ner spotifty idag o fick ett sånt invite konto så jag kan använda de :) JÄTTE bra program måste jag säga finns allt möjligt från gamla låtar till nya låtar, riiiiiktigt bra faktiskt måste jag säga, tror inte att de finns en enda låt som inte finns på spotify. =)

Nu ska jag slå på några two and a half men avsnitt som jag kan ligga o titta på ända tills ja somnar :)
Ha de braaaaa

dagens favoritlåt är absolut Beyonce - broken-hearted girl. den får 9/10 både på text & musik ...!! toppen

Araben

JOBBA FÖE FAAAAAAAAAAAN



2009-02-27, 09:53:38



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?