#100 - hundra inlägg - och en ny start!

2009-05-26, 16:29:52 / Kategori:

Nu va de ett bra tag sen jag skrev sist å ganska tydligt är det väl att jag var frustrerad i det 99:e inlägget.
Det har hänt en hel del sen inlägg 99. Jag studenten om 2 veckor ganska exakt. Det känns ju si sådär, med tanke på hur mycket jag har att göra denna veckan. Slutet av denna veckan sätts betygen och jag har kanske 10 arbeten kvar som jag måste göra klart senast på torsdag. Jag är 50 poäng ifrån gymnasietbehörighet just nu.... den där jävla Idrotten förstör hela min gymnasiebehörighet. 250 poäng i IG är det maximala tillåtna, smarthead alexandra här har 300 poäng i IG. Det innebär att smarthead här har 3 IGn och bestraffas genom INGEN GYMNASIEBEHÖRIGHET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är skit stressad och jag blir ännu mer stressad när jag vet att jag har 10 arbeten att göra och jag sitter hemma på en dator som precis blivit återställd och absolut inga program finns kvar på den, dvs nödvändiga program för att jag skall kunna göra mina arbeten som kommer ge mig bra betyg. WORD och powerpoint pratar jag om då. Jag får alltså vänta tills min älskling mohammed kommer hem så att han kan hjälpa mig installera microsoft office paketet på min dator. Han ska komma någon gång efter jobbet och hjälpa mig att göra några arbeten hihi :)) thats my man!!


Medans jag väntar, sitter jag inne på svt Andra avenyn's hemsida och uppdaterar efter provinspelnings klippen där min käraste vän SHVAN ALADIN kommer vara med. Till er som inte vet, så har han gått vidare bland 24 st till att få en huvudroll i Andra Avenyns spin off som skall heta Riverside! Jag uppdaterar bloggen så fort shvans klipp ligger ute så att ni alla kan se det :)


Baaaay



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?