# 101 - solen skiner TYVÄRR

2009-05-27, 17:17:56 / Kategori:

Jag är såå tröööööööööööööött på detta nu va....jag blir ju aldrig färdig med mina arbeten som jag måste lämna in senast imorgon natt!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH.....vädret är helt underbart för första gången på ett tag nu och så självklart måste jag sitta instängd bakom stängda dörrar och plugga....det här är tortyr!!!

Jag blir så himla trött på detta va, och jag har 2 skoldagar kvar och de känns som om jag skulle behöva 1000 skoldagar till för att bli klar med alla arbeten som jag måste lämna in....och endå sitter jag här och slösar min tid på att blogga. Det är enkelt att komma på annat att göra när man måste plugga...

Ska jobba stenhårt nu och försöka bli klar till halv 9 så jag kan kolla på BARCA matchen! =D
BARCA BARCA BARCAAAAAA :))))))



xoxoxoxo



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?