# 102 - här går de undan!

2009-05-27, 23:17:39 / Kategori:
Nää de går fan inte undan här inte....jag har suttit i 2 dagar i streck och varit VÄL medveten om att jag mååååste göra mina inlämningar men jag fattar bara inte hur det kan vara så otroligt svårt för mig att bara sätta mig ner, stänga ner allt onödigt jag är inne på, ta upp word google å powerpoint och SÄTTA IGÅNG MED MITT PLUGGANDE!!!!
Visserligen har jag faktiskt fått nååågra saker gjort, men ytterst få! och jag vet anledningen....jag vet att jag är en sådan person som gör allting i allra sista sista minuten...alltså, imorgon när jag är i skolan kommer jag få mer magsår än vad jag har nu och kommer få panik ångest över mitt dåliga initiativ tagande, å då kommer jag sätta mig i datorteket till klockan 6 på kvällen och jobba för fuuuuuullt....sedan kommer jag komma hem och jobba ännu hårdare hemma för att jag vet att om jag inte lämnat in detta förrän kl 8 så är det kört kort och gott.....

på tal om kört....jag måste göra min psykologi inlämning nu.....
Jag har panik....ångest.....magsår.......................................inväntar magkatarren.


over and out!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?