#208 - åh..

2009-11-01, 18:09:01 / Kategori: Allmänt



Moster och älsklingen åkte precis hem =( Fan också...
Men jag kan ju säga så mkt som att jag har haft min mysigaste helg på länge.

Igår kväll satt familjen och spelade BUZZ på playstation, ni vet det där spelet där man har varsin kontroll me färger på och en stor röd knapp så är man med i typ "Jeopardy" frågesport. SKIT KUL! Jag rekommenderar verkligen att ni som har playstation köper det där. Det var riktigt skoj och massa olika övningar och kul frågor och jaa köp det så fattar ni! =)




Jag var vaken från kl 6 på morronen till 6 på kvällen mer elr mindre och jobbade så ni kan ju fatta om jag var trött? Orkade iallafall inte dra ut me jobbet så det blev hemmakväll istället. GUESS WHAT!! Nästa helg kommer jag till mitt älskade göteborg! Hoppas på utgång då men vi får väl se vad som sker..?


Sitter här just nu iallafall och är ensamvarg.. känns inte alls kul att vara helt ensam helt plötsligt igen efter en så trevlig helg tillsammans med min pojkvän..men aja.. what to do? Får helt enkelt hålla ut i 4 dagar. Saknar faktiskt mina vänner nått så otroligt mycket också..har inte träffat några av dom sen jag flyttade. Fast Martina har jag iförsej fått träffa..men inte tillräckligt lång tid som jag skulle velat..


Här sitter jag ensam och uttråkad och har precis skärt upp en jätte saftig och god ananas! (den vita klicken som ni ser på en av anananas skivorna är vaniljglass som jag skulle hälla på men jag ångrade mig haha)



Såg precis på Riverside på svt24. Hade redan sett på avsnitten på internet men jag tvingade mamma att titta med mig. Eller tvingade och tvingade! Hon är ju så taggad så fort hon ser det haha. NU BÖRJADE AMAZING RACE ååh det är sååå bra!!! Älskar att titta på det för jag föreställer mig att jag är med hahaha.. ja ja, nu räcker det! För långa inlägg är tråkiga att läsa..

Kram på er!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?