#209 - Intensivkurs imon!

2009-11-01, 22:17:58 / Kategori: Allmänt


Åhhh! Har precis pratat med mamma och pappa angående mitt körkort och hur det ska finansieras. Jag ska imorgon gå iväg till haga trafikskola och köpa mig en intensivkurs! *wiiie* Förhoppningsvis har jag då fått mitt körkort om en månad mer elr mindre. Jag ska gå och betala för intensivkursen imorgon men jag ska inte påbörja den förräns om 2 veckor eftersom att jag vill lära känna vägarna lite bättre innan jag slänger mig in i en intensivkurs, för då kommer jag vara illa tvungen att slösa massa körlektioner på att bara "lära känna" gatorna osv.. OCH DET VILL MAN JU INTE!

Intensivkursen kommer att gå på 10 tusen kr, perfekt! Billigt och bra för att vara en intensivkurs =)


                                              




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?