#209 - svarar på frågor

2009-11-01, 20:14:44 / Kategori: Allmänt



har fått lite frågor bland mina kommentarer som jag helt ärligt talat röjt åt sidan. Men nu när samma frågor dyker upp några gånger så känns det bara dumt att inte svara. Vill ju trots allt inte att mina läsare ska tycka att jag skiter i dom..(?) så jag har valt ut dom 2 frågorna som jag fått flera gånger av olika läsare.

here we go people..!

 

 

 

 

Jag gör nu ett löfte till er kära läsare. Jag lovar att hädanefter alltid publicera era kommentarer. DÄREMOT så kommer jag aldrig att publicera spam kommentarer. Kommentarer som rör mig, min blogg eller liknande kommer alltid att publiceras från och med nu. Och JAG LOVAR att jag även ska slänga in ett videoinlägg, men när förblir en fråga utan svar =) Jag kan lova att göra det denna månaden. *hihi*

all yours


sonyáa

Shiit va du tog i amirs blogg!

Hahha men de va bra han behöver inse att han är en skam för alla. BRA JOBBAT!!!



2009-11-01, 22:06:43



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?