#211 - haha losers!

2009-11-01, 23:41:13 / Kategori: Allmänt



Hahah jag kommer aldrig förstå varför folk blir så otroligt känsliga och ledsna av att man säger vad man tycker om en människa? Det roligaste av allt är ju faktiskt att: Ni känner inte ens personen i fråga, så varför lägga ner tid på att bli ledsna och arga på mig? Kom inte o waina hos mig, jag blir så trött på det!

Men roligast av allt är ju...att jag vinner sååå mycket på det! Hahaha. Och ännu roligare: Ni andra som inte har en aning om vad jag pratar om kommer läsa hela inlägget och undra va är de hon snackar om. Kanske förklarar det någon annan gång, men inte just nu. För just nu är jag alldeles för upptagen med att reta upp losers hahaha...eller nej jag retar förresten inte upp någon. Losers blir uppretade utan anledning.

Alldeles för invecklat för er som inte förstår eller hur? Därför så slutar jag nu! =D
Aja, jag återkommer eventuellt senare för nu ska jag faktiskt gå ut och ta mig ett bloss..!

puss å kram på er sötnosar!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?