#213 - i love piggelin

2009-11-02, 17:58:50 / Kategori: Allmänt



Hallo lovers =D sitter i mitt rum med en tung handduk invirad i håret. Kom precis ut ur duschen och sitter nöjd och belåten med en piggelin i handen. Asså finns de nått godare än piggelin glassar? Nää skulle inte tro de asså..dom funkar lika bra året runt..sommar,höst,vinter och vår. Alltid lika gott =D Och vovven älskar dom också hihi.

Vovvsingen ligger brevid mig i sängen och sover lite. Hon blev nog trött efter duschen som jag gav henne förut idag. De tog mig ett jävla bra tag att duscha + torka henne. Men de va värt de för nu är hon kritvit och mjuuuk som lambi *hihi* och inte nog me de så luktar hon himmelskt gott! Min älskade lilla vovve..!

Jag längtar sååååå mkt tills fredag då åker vi till göteborg åh mitt älskade göteborg..gud va jag saknar det! saknar allt me göteborg..!!

Nu ska jag titta på tv en stund och sen gå ut me vovvsingen..FAN hon kommer bli smutsig =( Och jag som krigat så länge me att rengöra henne...aja..*suck*

Kram på er sötnosar!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?