#215 - Årets skräckfilm..!!

2009-11-02, 19:56:36 / Kategori: Allmänt




OMG säger jag bara och verkligen OMG med stooora bokstäver. Jag ÄLSKAR skräckfilmer för att jag verkligen skräms upp så mkt som det bara går. Jag håller för ögon och öron när jag ser att det kommer dyka upp nått som skrämmer mig. Jag älskar skräckfilmer för att jag blir verkligen livrädd..! Och imorse när jag kollade på Vakna med The Voice så visade dom en trailer på en ny skräckfilm som kommer i november...och jag höll på att dö..fan vilken hemsk trailer och då vill jag inte ens VETA hur hemsk skräckfilmen kommer att bli...

Alltså ni MÅSTE kolla på trailern..!! Jag beordrar er att klicka på play knappen och titta på denna trailer..herregud alltså..nån mer än jag som höll på att få hjärtinfarkt?

Jag är inte helt säker på om man verkligen vågar sig på denna film...jag är så rädd för allt som har med paranormala händelser att göra. Spöken, andar osv..finns inget som skrämmer mig mer.. är det verkligen så smart om man går o kollar på denna film? Njaa...vet inte än...får se när den är bio akutell om man tar steget in i biosalongen..frågan är om den kommer göra mer onytta än nytta för mig..(?)


KOLLA HELSKÄRM och kolla riktigt noga! Fan va äckligt asså jag dör..!!! Kolla när man ser att någonting kryper ner bredvid tjejen i sängen under lakanet..fyfan va hemskt


Beautyboxen - skönhetslyx, vardagslyx och annan lyx

okej jag förstår ;)

fuling där :D



2009-11-02, 20:41:06 URL: http://beautyboxen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?