#216 - enough is enough

2009-11-02, 20:45:25 / Kategori: Allmänt


Okej..börjar bli riktigt trött på alla idiotiska kommentarer som folk skriver. Är verkligen folk så jävla dumma i huvet som dom får sig själva att verka? Eller gör folk sig till bara för att? Typiskt dessa människor..ska alltid lägga näsan i blöt. Lägga sig i sånt som dom verkligen inte har o göra me för 5 öre! Haha, det är riktigt skrattretande.

Jag sa igår i ett inlägg att jag hädanefter lovar att publicera alla kommentarer. Men näe det kommer jag absolut inte göra. Från och med nu så tänker jag aldrig publicera kommentarer som innehåller negativa inslag! PUNKT SLUT! Och inte heller spammare. Asså allvarligt talat? Tror ni att NI får mer läsare för att ni spammar med er blogg URL bland mina kommantarer? Jag har ju fan knappt själv mer än 200 läsare om dagen, hallå eller? Vill ni få mer läsare så ska ni absolut inte spamma MIN blogg...spamma Kissie eller någon av dom större bloggarna haha =D Hur blåsta får ni lov o bli?

Jag har min blogg hädanefter endast för min egna njutning. För mig och mina vänner. Jag var nöjd med hur jag hade de förr när jag hade mina ynka 20 läsare om dan..då visste jag att det bara var mina vänner som va inne och läste. Jag vill inte ha fler läsare än mina vänner och bekanta...enough is enough!

Herregud..jag skulle då aldrig klara av att vara storbloggare...nevaaaaaah! haha..
Så från och med denna dagen är min blogg endast till för mina vänner, bekanta, familj och mig själv såklart!



Erik

Hej! Allt bra med dig ikväll?



2009-11-02, 21:26:47 URL: http://eririk.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?