#217 - körkortet påbörjas

2009-11-02, 21:59:27 / Kategori: Allmänt




Juste! Glömde berätta att jag senast på torsdag åka in och betala för min "intesivkurs"...eller rättare sagt så har jag köpt 18 körlektioner + teorilektioner + teoriböcker + halkan + teori. Ja, allt utom uppkörningen som jag efter mina 18 körlektioner ska göra i gislaved! Gud va kuuuuuul! Såååå äntligen kan jag sätta igång med körkortet på riktigt och seriöst..problemet är att jag jobbar imorgon + onsdag + torsdag...och på fredag åker vi till göteborg. Så jag får åka in när jag har tid över och köpa den. Pengarna är fixade och det blir mina snälla föräldrar som betalar för detta fenomen! *hihihi*


Jag tippar på att mitt körkort kommer att se ut ungefär...........


.................såhär!!!!!!!! SÖT VA =D

Åååh...jag måste vara den sötaste apan i världen *blink*

Nu ska jag ut å ta mig ett bloss och fira att....aa..nånting!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?