#219 - gamla tider

2009-11-03, 01:23:06 / Kategori: Allmänt


Hahaha jag läste precis igenom några vääldigt gamla inlägg från min blogg. Visste ni förresten att min blogg skapades 2006? =D Då fanns fan inte kissie, dessie eller några sånna dära storbloggare. (oops...kanske är ett tecken på vilken loser-blogg jag har? 3-4 års bloggande utan någon som helst framgång...oj da!!)

men IALLAFALL hahaha...så läste jag massa roliga inlägg som jag skrev för längesedan...gud vad kul jag verkade ha på den tiden hahaha och här sitter jag i mitt lilla rum i norrköping och har aldrig vart mer uttråkad! Tack och lov så jobbar jag imorgon så jag får någonting gjort på dagarna för fan..! Sen om jag hinner till banken med mami så ska vi ta ut 10tusen kr som ska gå åt mitt körkortspaket som personalen på Haga Trafikskola Norrköping satte ihop åt mig! =D weeeeeeii...!!


Anyways....hittade ett väldigt kul citat som jag skrev på min blogg för längesen..!

"dom känslorna du stampar på idag, kanske har förbindelse me den röv som du slickar imorgon"

Någon mer än jag som tycker att det citatet är himlans käckt? =)

Min mage kurrar (ovanligt?) och jag ska gå ut till köket och göra mig en toast! Sen blir det läggdags för min del...idag har ni fått en jäkla massa inlägg..ett tydligt tecken på min uttråkighet..(kan man säga så?)

Puss å kram på er


Lisa

Hej, Jätte fin blogg, allt väl? Kram



2009-11-03, 12:08:35 URL: http://zube.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?