#220 - Herregud!

2009-11-03, 17:59:20 / Kategori: Allmänt



åh herregud säger jag bara...jag har inte varit så här trött på länge. Jag vet inte varför för jag somnade relativt tidigt igår natt och jag vaknade inte förräns kl 11 idag. Jag tror helt enkelt att jag fått rätt dåligt med sömn dom senaste dagarna/veckorna.

Kom precis hem från en jobbig dag från jobbet. Kunderna idag i netto hageby verkade vara en gnutta på dåligt humör idag vilket är ganska tråkigt..men tiden gick iallafall snabbt tack och lov och rätt som det var så hade klockan blivit 5 och jag slutade =D Sånt gillar vi!

Ligger här nu i min säng och titta på TV samtidigt som jag bloggar lite lätt..

Återkommer senare om jag inte somnar..nu måste jag vila mig lite!
kram på er sötnosar




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?