#221 - min stol är här!

2009-11-04, 00:44:37 / Kategori: Allmänt



Wiiiiiiiie =D Gick ner med pappa för en stund sen och passade på att hämta min barstol som äntligen har kommit. OM Jag har längtat efter den !! Ja och nu undrar ni vad fan ska hon med EN barstol till? Men svaret är att jag faktiskt behöver den mkt! Jag lånar våra höga stolar från köket varje gång jag ska torka håret eller fixa mig. Min spegel och min byrå är jätte höga och därför blir det kämp när man ska göra sig i ordning. Så jag beställde en skit snygg barstol från chilli förra veckan å då sa dom att det skulle dröja 2-3 veckor innan den kom. Men den kom i söndags om inte jag minns helt fel och idag åkte mamma till Linköping och hämtade den snäll som hon är! *hihihi*

Så nu har jag och pappa byggt den, inte för att de va så himla svårt men endå!

Det roligaste som jag vart med om idag..haha..det fanns en liten "knopp" som man skulle ta av på en del som man skulle sätta ihop med en annan del...aa lite krångligt, men förhoppningsvis så förstår ni! Iallafall.. åter till denna knopp som gav mig och pappa ett gott skratt........Jag antar att denna barstol är "made in china" eftersom dom allra flesta grejer kommer därifrån....gissa då vad det står på klistermärket på denna knopp som man skulle ta av? Det står "TAKE AWAY" hahahahaha.....asså jag tycker det är så jäkla kul hahahahahaha...dessa kineser dom är ju bara för roliga hahahahahha...!! Jag och pappa asgarva och skämtade om massa olika scenarion fan va skoj det va... (Jag hoppas att ni förstår skämtet......? Kineser? Take away-mat? I detta fall Take Away-The Knopp)





Nu är äntligen ett av mina grejer från min CHECK-lista borta! *wiiiiiie* Ser ni förresten hur sööt min barstol är! Jätte bekväm och mjuk och  dessutom kan man justera höjden och den kan bli väldigt hög och även vääldigt låg! Love it!

Nu har jag bara 7 saker kvar att få bort från min CHECK-lista...! Men VAD får ni inte riktigt veta idag..Imorgon kanske =D

Nu ska det sovas!
God natt på er sötnosar



Martina

Grattis till Barstolen frugan!

Jag saknar dig här i Mölndal, läste lite av dina inlägg. Hoppas bloggen går bra och strunt i vad folk skriver för kommentarer. I will always love u my dear!!



2009-11-04, 03:04:44



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?