#157 - Göteborg idag :)

2009-10-02, 13:43:26 / Kategori:


Hejj sötnosar! Vaknade för ungefär 2 timmar sedan av att en geting zurrade omkring i mitt rum. Jag slängde mig med hela kroppen under täcket och låg där och var livrädd ända tills jag inte hörde ljudet mer. *zZZzzzZzzzzzzZ* Fan va jag hatar det asså!

Iallafall, goda nyheter mina älskade vänner i göteborg - idag kommer jag tillbaks och stannar över helgen! Ska bli så skoj, och ännu mer roligt eftersom att jag igår trodde att det var onsdag men så vart icke fallet! Jag är på topp humör och ingenting ska förstöra mitt goda humör idag och inte imorgon eller övermorgon heller för den delen, no way!

Imorgon öppnar min kusin sin salong, trikologicenter.
http://www.trikologicenter.se

Det ska bli ytterst spännande att få se hur bra det går för henne imorgon, hon bjuder ju trots allt på en gratis håranalys så att man kan få se alla problem man inte visste att man hade i håret. Jag gjorde det för 1 vecka sen ungefär och jag kan säga såhär - JAG HÖLL PÅ ATT DÖ! Jag har aldrig äcklats så otroligt mycket över mig själv som jag gjorde då...fan va vidrigt! Så jag ska absolut köpa en å annan behandling för att behandla detta hemska hår. På tal om hår! Ska ringa till min frisör nu och kolla om dom kan boka tid åt mig för att fixa min CHI-behandling nu till helgen! *wiiiiiiiiiiiiiie* Aldrig mera platt tång!!


nu ska jag hoppa in i duschen, puss å kram på er sötnosar!

jeyy

Men gumman?

Varför ljuger du?

Alla vet att du absolut inte HOPPADE in i dushen, du kanske bars in varsamt och blev shamponerad av din mamma AHHHAHAHHA

(L) Älskar dig så mycle



2009-10-02, 20:02:28



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?