#158 - Tillbaks igen

2009-10-04, 21:14:38 / Kategori:


Hej sötnosar!
Kom precis hem efter en underbar helg i göteborg. Jag spenderade i stort sett varenda sekund med min pojkvän och familj. Blev i alla fall inget kompis träffande trots att mina trogna frugor martina och alex hörde av sig till handikappade mig.. synd =( Kom ett och annat i vägen.. Men hur som helst så träffar jag martina i stockholm om ett tag! Ska bli såå skojj hihi. Tack älsklingar för att ni finns där för mig i sånna här tider då jag behöver er mest, jag uppskattar det så otroligt mycket. Som ni själva sa för inte så längesen; äkta vänner finns där oavsett hur bra eller dålig kontakt vi än har.

De första jag gjorde väl framme i göteborg var att slå mig ner i mosters golv och förbereda mig på att pappa och roy skulle hjälpas åt att ta av mig gipset. Jag fixade inte att gå runt me gips mer fan den skiten vägde 4 kg minst!! Sov skit dåligt, blev otrolit begränsad i rörlighet och en hel del andra faktorer som avgjorde mitt beslut att ta av skiten. Jag gav helt enkelt upp..och den där feta grejen skulle jag gå runt med i 1 månad? Herregud..no way! Så nu blir det ett tjockt bandage och kryckor, mycket enklare och smidigare.

Jag vill även passa på att gratta min älskade kusin som kämpat så hårt för sitt företag och nu till helgen hade öppet hus. Det gick såå otroligt bra för henne, jag är riktigt stolt över dig och jag hoppas verkligen att det fortsätter gå likadant och till och med bättre! Du förtjänar det efter allt slit och jobb du lagt ner på att få detta att fungera. Sicken succé va!!!! Är så aviiiiiis!! Du kommer bli miljonär 100 år före mig din jäkel, men de betyder bara en sak att DU kommer få vara min sugar mama ett bra tag hoho!! :) Älskar dig kussen, grattis igen!


Och sist men absolut inte minst; Min älskade pojkvän..
Du har verkligen efter denna helg slått alla mina förväntningar på dig. Du är så otrolit underbar älskling och jag kan verkligen inte fatta att jag hittade en människa som dig att dela mitt liv med. Efter denna helg med dig har jag aldrig känt mig lika säker på vår kärlek som jag gör nu. Jag vill spendera resten av mitt liv med dig och ge dig allt jag har och inte har. Du finns vid min sida va de än gäller och hur jobbigt det än kan vara. Inatt tex..du snarkar så högt så att jag blir sur på dig, du ger mig huvudvärk och jag sätter mig upp och tittar argt på dig för att nästa snark hålla för din näsa. Efter att jag nästan kvävt dig slänger jag en kudde i ditt ansikte och går till den andra sängen. En halv timme senare ligger du bredvid mig och kramar mig igen.. *FAN* tänker jag då.. osså börjar du igen *CHhhRRRRrAaa* oså samma ritual igen fast den här gången slänger jag inte bara kudden utan även täcket över ditt ansikte och går ut till vardagsrummet och lägger mig. 1 timme senare ligger du bredvid mig IGEN...en halv timme senare ligger vi båda två i din säng och fråga mig inte hur var elr när jag hamna där.. och detta repeterar sig ca 4-5 gånger under en natt. DET ÄR INTE KUL! Men ändå ligger du där bredvid gång på gång älskling och snarkar så att jag bara vill slå ihjäl dig min söta pandis.. Ett exempel till..Jag vaknar upp så sugen på pannkakor att jag nästan dör..!

"Älskling jag vill ha pannkakor..."
- Men mamma har lagat mat hon kommer bli arg om vi gör annan mat nu älskling.
"NEEJ jag vill ha pannkakor =( snälla snälla snällaaaaa.....!"
- Älskling jag är tröööööött.....
"Du e alltid så DUM jag får aldrig som jag vill..."
- OKEJ DÅ ÄLSKLING vi åker till bäckebol o kollar om de finns pannkakor där dåååå..

20 min senare var vi framme i bäckebol och satt på restaurang och åt pannkakor. Som var hysteriskt goda btw! *hihihi*


Jag antar att jag bara vill komma fram till att jag ÄLSKAR dig min söta pojkvän. Du betyder allt för mig och vi klarar allting, detta är en lätt kamp för oss ska du se..kommer aldrig att svika dig. Det är du och jag mot världen min ängel.. TMD







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?