#159 - The hills is back

2009-10-05, 18:18:04 / Kategori:

Wohoo!! The hills började förra tisdan och jag kan inte vänta tills imorgon då det kommer ett avsnitt till. Fan va bra det va, jag höll på och dö!! Kristin har tagit Laurens plats och hon är en bitchig kvinna må jag säga.. The city är också tillbaks och grymt även det. Inte nog me det så är 90210 + One tree hill + Gossip Girl + Greys anatomy tillbaka, och ALLA är gryyyymt bra just nu.

Jaa hörrnii..idag är en tråkig dag i mitt norrköpings liv.. min dag idag har i detalj sett ut såhär:

* Vakna kl 13.00
* Ligga i sängen och titta på film till kl 15.00
* Ta en lång dusch, klar kl 15.45
* Inse att jag missat Tyra Banks Show som började kl 15.00
* Titta på lite serier till kl 17.00
* Bli hungrig kl 17.00
* Hoppa i kryckor till köket & hämta blåbärs soppa och yogurt
* Kl 17.20 ropar mamma att det är mat..jag är proppmätt..
* Tvingar i mig mat, pratar med mamma o pappa vid matbordet.
* Kolla på Real World Cancun
* Prata i telefon med älsklingen till kl 18.10

Och nu är kl 18.15 och jag ligger här och skriver blogg..ska nog plugga lite på körkorts teorin..?

Imon ska nog bli lite roligare dag..Vill bara börja jobba NUUUUU..Är så jäkla rastlös på dagarna, förslag på vad man kan hitta på när man har kryckor och i en stad där man inte känner ens ett träd?

Saknar mina vänner, min pojkvän och min familj hemma i göteborg

Puss å kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?