#160 - Hollywoodfruar

2009-10-05, 19:48:37 / Kategori:


Och så har ännu en timme passerat...
Har tittat på förra avsnittet av hollywoodfruar som jag bara hann se klart halva på eftersom att det visades kvällen innan flytten och mina frugor Alex och Martina kom på besök en stund mitt i det. Jag bara älskar hollywoodfruar, det är så klockrent och i synnerhet Anna Anka :) Hon är för jäkla ball alltså haha.. tycker även om Maria skit mycket hon verkar vara så down to earth och på nåt sätt så otrolit snäll.. hallå? Hon ville betala nåt själv så hon jobbade 1 dag och gick o köpte ett kylskåp fuuullt med massa drickor, godis o choklad osv osv till familjen. Så ställde hon det i källaren med en stoor röd rosett runtomkring för att överraska familjen, hahaha.

Ligger här och har så jäkla tråkit...önskar att jag vore trött så jag kunde sova men icke. Snart kommer avsnitt 4 av Hollywoodfruar på tv, får absolut inte missa det =)

Imon är jag en dag närmare fredag, dvs en dag närmare att få komma till mitt kära Göteborg. FÖRRESTEN! Har ni glömt att jag fyller år på lördag? wiiiiiiie :) Ska bli skoj, inte för att jag planerat nått men att få vara me familjen vännerna och pojkvännen är den bästa presenten jag kan få :) Och jag antar att jag kommer få vara med dom iallafall.

Puss å kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?