#162 - top 11 love songs

2009-10-06, 00:53:44 / Kategori:
Okej mitt i denna tråkighet jag just nu upplever så bestämde jag mig för att leta upp min top 11 lista på bästa kärlekslåtar jag tycker bäst om. Nu menar jag inte klassiker så som Mariah Carey eller Whitney Houston låtar, dom är självklara.. utan mera min egna lista :) Lite mer random låtar...here we go!

#1 - Savage Garden - Truly madly deeply                        

#2 - George Cole - Dope 

#3 - Joe - I wanna know   

#4 - Kci and Jojo - All my life   

#5 - Beyonce - Dangerousely inlove   

#6 - Brandy - Have you ever   

#7 - Bobby Valentino - My angel  (+ Turn the page - den e sjukt bra)

#8 - Marques Houston - My favorite girl (remix)

#9 - Mila J - No more complaining

#10 - 20 east ft 112 - close to you

#11 - 112 - my mistakes



Sen måste jag bara skriva ner resten awww jag älskar att göra detta! :)
#12 - Avant - 4 minutes
#13 - 112 - nowhere
#14 - Ciara - My love
#15 - Kci and jojo - Crazy
#16 - Sean paul ft Mya - Things come and go
#17 - Avant ft Nicole Scherzinger - Lie about us
#18 - Avant - I wanna be
#19 - Mario - Crying out for me
#20 - Mario - Let me love you
#21 - Mario - How do i breathe
#22 - J. Holiday - Suffocate
#23 - Mario - How could you
#24 - Ray J - One wish
#25 - Mario Vasquez - Gallery
#26 - Usher ft Alicia Keys - My boo
#27 - Nicole Scherzinger - Babylove
#28 - PCD - Stick with u
#29 - Rihanna ft Neyo - Hate that i love u
#30 - Neyo - Do you


Asså jag skulle kunna hålla på i evigheter..jag ÄLSKAR kärlekslåtar jag blir så glad och lugn av att lyssna på dom :) awww..alla är så söööta..glömde tillägga även: Greenday - wake me up when september ends. Också super bra låt! Nej jag känner verkligen att jag måste sluta skriva nuuu de bara ploppar upp massa fler låtar i min hjärna, och då måste jag ligga o skriva hela natten lång..fan jag vill ju skriva ner alla låtar...äää nej de går inte! NU GÅR JAG, tittar på film eller nåt..ska försöka slita mig bort från Youtube, om de nu går..

Kraaaam



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?