#163 - jäkla kasst internet

2009-10-07, 00:01:49 / Kategori:


Okej let me explain..
Min hemska uppdatering idag beror på ett ännu hemskare internet. Med tanke på flytten så vill det bara fungera när det känner för det och jag har gått runt och vart helt crazy hela dagen pga det. INTE för att jag ville blogga (absolut inte believe me) utan för att det är tisdag idag, och varför älskar jag tisdagar?

För att varje tisdag kommer ett nytt avsnitt av alla mina favorit serier...
*One tree hill
*Gossip Girl
*90210
*Greys anatomy
*The Hills
*The City



Och INTE nog med det!!
Premiär på TV för Desperate housewives, sååååååå grymt avsnitt!! Måste måste måste laddas ner snarast...! Kan bara inte vänta en hel vecka. Eva Longoria is totally a piece of work..mhmm =)

Sen va de även premiär för Uggly Betty (vilket jag aldrig tyckt om eller följt överhuvudtaget) men eftersom jag ligger sängliggandes med en spricka i foten så var jag i stort sett tvungen att titta på det och jag tyckte faktiskt att det var roande :)


Bloggen var faktiskt det första jag öppnade efter att ha tittat ett klipp på youtube med älsklingen, så att nu kära läsare ska jag inget mindre än att slå mig ner bekvämt i min säng och titta på alla mina favvisar.. 5 timmar av ren njutning är vad som väntar mig denna ljuvliga natt!

och imon är det bara 3 dagar kvar tills miiiin föööödelsedag :) Då ska jag få pannkaks tårta av min moster det har hon lovat mig..wiiiiiiiie =D SKA BLI SÅÅÅÅÅÅÅÅ GOOOTTTTT...........det är egentligen enda anledningen till varför jag längtar efter min födelsedaag överhuvudtaget haha..


PUSS Å KRAM på er sötnosar..såg att jag hade ett x antal läsare idag och jag är jätte ledsen att ni gått in i hopp om att få läsa nåt nytt och till er stora besvikelse vart icke fallet så..imon lovar jag er massa updates och roliga inlägg (OM internet funkar dvs)

chao!!!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?