#164 - quick reminder

2009-10-07, 00:11:53 / Kategori:


Just de sötnosar, jag skrev ju att de va en hel del som gått in på bloggen idag i hopp om updates..om ni vill göra det enklare för er själva så kan ni börja följa min blogg på BLOGLOVIN så kan ni där igenom få ett litet pop-up eller mail (väljer ni själva hur ni vill bli aviserade) varje gång jag skriver ett inlägg i min blogg..på så sätt slipper ni gå in i onödan och bli tjuriga för att jag är dålig på att skriva..har fått en del klagomål på senaste tiden och jag vet att jag vart riktigt kass på uppdatering..men jag har haft mina orsaker vill jag lova..

Först svininfluensan - 2 veckor efter jag fått den var de dags för operation och detta hindrade mig ABSOLUT från att blogga - Spricka i foten (inte för att jag skriver me foten med ÄNDÅ?) och nu ett lite allvarligare problem än alla dessa ovan nämna..

MEN jag ska sluta skylla på alla dessa medicinska skäl och ta mig i kragen..
Jag skulle iallafall rekommendera er att börja följa min blogg på bloglovin =)

bloglovin

Nu ska jag banne mej titta på serier! Puss å kram på er cuties..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?