#166 - god morgon

2009-10-07, 12:54:44 / Kategori:


God morgon alla mina små kycklingar! Japp för min del är det god morgon såhär sent på eftermiddagen. Klockan 12 vaknade jag av att en fluga tog sig in genom fönstret men inte kunde ta sig ut. Ni vet hur flugor låter när dom krockar mot fönsterrutor? *ZzzZzzZzZZ* fan va jag hatar de där ljudet. Såklart fick jag pga detta ligga under täcket och hålla för öronen tills min hund kira började undra va jag höll på med och gick på mig för att få mig att titta fram. Hon gav sig inte och till slut öppnade jag täcket o drog henne under täcket tillsammans med mig, där låg vi och hon var minst lika rädd som mig! Efter ett tag när syret började ta slut så tog jag mig mod att titta ut och då va flugan borta! Thank god for el giganten ahaha, nån mer än jag som fattar var jag fått de där ifrån?



Jaja, nu ska jag titta på The Hills och The City som jag aldrig hann göra igår..somnade såklart klen som jag är nu för tiden. Mamma kom hem för en stund sen från nåt shoppingcenter och i en åhléns påse hade hon lite olika skönhetsprodukter som jag om en stund ska sätta igång med..men först duschen! (å först av allt då the hills)

Undrar vad dagen har att bjuda på idag? Hmm...

pusss å kram sweeties



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?