#168 - pannkakor..mm..

2009-10-07, 23:16:56 / Kategori:



Hej sötnosar..
GUD vad segt allting är just nu, jag har precis ätit 3 stora pannkakor med sylt och vaniljglass i =) SUPER gott.. pannkakor á la Ale! Loooove it...ja, mitt sug efter pannkakor släpper helt enkelt inte. Det bästa jag kan få äta och dricka i dagar som dessa är inget mer eller mindre än.....



Jordgubbs saften is the shit..jag vaknar sugen på det och jag somnar sugen på det. Så jag ligger med en 1 liters vattenflaska fylld med Bobs jordgubbs saft, denna tar ifs slut var 2a timma så jag får springa en hel del fram o tillbaka.


Förutom att laga pannkakor med mamma idag så har vi faktiskt legat exakt hela dagen och tittat på tv tillsammans. Det var mysit :) Iallafall fram tills det började spöka i vårt vardagsrum..skit äckligt, men det får ni höra mer om imorron..vill inte skrämma upp mig själv såhär dags..mamma och pappa ligger och sover och jag vill inte bli rädd i denna mörka nya lägenheten..

Nu ska jag kolla om The Hills kommit ut än, om inte så ska jag titta på tv tills jag somnar. Lyckas jag inte somna så lovar jag att skriva =)

puss å kram på er sötnosar,




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?