#169 - Vingåker idag!

2009-10-08, 15:12:11 / Kategori:


Hej sötnosar!! Idag vaknade jag upp på helt rätt sida! Jag har en granne som jag misstänker bor precis bredvid mitt rum eller under mitt rum som varje morgon i ca 3-4 timmar spelar techno och house musik i maxad nivå. Detta brukar jag oftast bli väckt av och det är inte alltid så ljuvligt. Men idag så väcktes jag av att han/hon spelade den där låten "Halleluja" som är så himla härlig..den stod på repeat så att i ca 1 timma låg jag och bara funderade till den där låten =) MYCKET trevligt sätt att vakna på..

Idag så skall jag iväg till Vingåker som är Sveriges största outlet. Den ligger lite längre upp mot stockholm om jag uppfattat det hela rätt - fast inte i sthlm utan mot sthlms hållet, i Vingåker som det så fint heter. Så dit bär det av idag! Ska bli skoj o se om man hittar nått kul där :)

Magen kurrar och jag ska hoppa iväg till köket nu för att äta pannkakor MMMMMMMMMMMMmmm.ska bli sååå gott. 3 Pannkakor, 1 glas blåbärssoppa, 1 glas juice och 1 glas jordgubbssaft! hihih..

Hörs sen, puss å kram!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?