#170 - back on track

2009-10-08, 22:51:09 / Kategori:


Heeeeeejj cuuties!! Kom hem för ca en halv timme sen efter vår lilla roadtrip till Vingåkers outlet. Jag måste bara säga en sak..ta er INTE tiden att åka dit för det är helt enkelt inte värt det..rent utsagt EN FET BESVIKELSE. "Sveriges största outlet" ööö my ass? Den var så död och så tråkig så att jag höll på att somna. Visst den var stor, en enda stor lokal fylld med kläder halva lokalen dam och halva herr. Det var inte alls billigt? Varför kallar man någonting för OUTLET när det är precis lika dyrt som i vanliga butiker?

Sen fanns det knappt några snygga kläder utan mest kläder för 40+ kvinnor. Jag överdriver INTE. Det fanns några bord med jeans men inga önskevärda märken. Diesel, Replay osv kan man ju drömma vidare om..där fanns bara Lee, Crocket och Rock&Republic jeans. Inga party klänningar överhuvudtaget. Hittade EN sak som intresserade mig - Ed Hardy mjukisdess..och det kostade mer än vad dom kostar att handla hem från internet eller i butik. En PUMA väska också, men den kostar exakt lika mkt där som i stadium och anledning till varför jag inte köpte den var för att utbudet på färger var så smalt..vill helst ha Vit/Silver men det fanns inte.

EN SAK tyckte jag om, det fanns rullstolar att låna för handikappade kunder, och eftersom att jag för tillfället faktiskt är rent utsagt handikappad så fick jag låna en rullstol att rulla omkring på. Det var praktiskt eftersom att jag blir så extremt trött av att hoppa omkring me kryckor, men det var lite konstit att se hur folk tittade på mig. Dom måste ju tänkt "Stackars liten.....rullstolsbunden...det kan ju inte vara skoj i den åldern....fast å andra sidan låter väl ändå inte den där pappan henne göra ett smack!" HAHA skämt åsido..

Självklart har jag betygsatt detta fenomen!

                            
1 av 5 klackskor! inte bra....

nu ska jag mysa med kira, IMON TAR JAG X2000 TILL GÖTEBORG WIIIIIIII!!!!!!!
pusss




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?