#171 - Typiskt va..

2009-10-09, 14:18:30 / Kategori:


Jag skulle idag till göteborg som planerat kl 16.00 men dum som jag var bokade jag ingen biljett igår utan sköt upp det tills idag, och nu som straff för det så är biljetterna slut så tidigt och det resulterar i att jag inte kommer härifrån förräns kl 8 på kvällen...dvs jag är inte i göteborg förrän kl 10 på kvällen...så jobbit.

Kommer vara helt slut när jag väl kommer fram och det enda jag kommer göra ta en dusch för att fräscha upp mig dra på sovlinnet och krypa ner i sängen för att sten decka..

Jaja, jag får helt enkelt skylla mig själv..det värsta är inte att jag kommer fram så sent, det värsta är egentligen att jag inte kommer härifrån förräns så sent! Vad ska jag göra nu hela denna fredagen?? Kommer ju inte göra någonting överhuvudtaget..ÅH!!! Jaja..

Juste gott folk, har jag glömt berätta att jag inte rökt på över 1 vecka? Och innan dess rökte jag bara 4 dagar efter att det gått 2 veckor efter min operation. Ja det har inte blitt så mkt rökning för min del den senaste månaden och det är jag glad för, just nu finns inget äckligare o vidrigare än cigarett rök och lukten...blir så otroligt illamående av att bara känna av den.

                                                               
Återkommer senare, kram på er!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?