#172 - Ingen kraft kvar

2009-10-09, 16:06:09 / Kategori:


Ni vet sådär som armarna känns efter ett långt gym pass då du tränat dina armar som du aldrig förr tränat? Eller så som armarna känns efter gympa lektionerna o man kört armhävningar och allt möjligt skit? SPAGHETTI armar snackar jag om nu, och jag är nästan helt säker på att ni vet hur dom känns...så känns mina armar just nu.

Inte bara mina armar utan även mina ben, min nacke och varenda kroppsdel känns som överkokt spaghetti. Jag orkar inte!! Ska bli så härligt att få komma till göteborg ikväll.. jag behöver verkligen det. Göteborg är som en drog för mig i dagar som dessa..måste ha min vecko-dos annars skrumplar jag ihop och dör av svår abstinens... 

                                                          




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?