#173 - My B-day today!

2009-10-10, 15:21:25 / Kategori:



Halloj! Har inte tid att skriva allt för mkt eftersom mitt kalas börjar snart.
IDAG FYLLER JAG ÅR! hhihi grattis till miiiiiig =) 19 år idag!

Jag sitter nu hemma hos min moster med älsklingen. Vi sitter och väntar på att mamma o pappa ska komma från Norrköping. Jag åkte ju tåget igår som ni säkert vet, det var sådär.. lite tråkigt, men det var trots allt x2000 så de tog bara 2 timmar :) 

JAG HAR FÅTT MIN PANNKAKSTÅRTA!!!!!!! *wiiiiiiiiiiie* det var ALLT jag ville ha i present hhihihi.. sen har jag fåått massa fler grejer kläder underkläder presentkort och av älsklingen fick jag min favvo parfym Ralph Lauren Blue och en miranda nalle hiihhi mina favvisar! Har ungefär 20 st nu :)

Nu ska gåååå, puss!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?