#174 - Back to basics

2009-10-15, 22:12:42 / Kategori:



hej sötnosar, nu var det ett tag sen sist jag skrev..nu är jag iallafall 19 år och tillbaks i Norrköping. Kom hem igår sent på kvällen och idag bar det av till jobbet för första gången. Kändes som om jag skulle till min första skoldag på högstadiet lite sådär pirrit och nervöst. Första gången idag som jag gör någonting själv i norrköping utan att mina föräldrar är med. Har inte gjort så mkt förutom att åka till Vingåker och så till Willys och sådant för att handla med mamma o pappa. Men det gick i allafall super duper bra ! Jag fick sitta i kassan hela passet idag me tanke på att min fot fortfarande inte mår bra men det gick bra.

Det gick ännu bättre me foten nu när jag har köpt mina underbara Shepherd skor *wiiiiiiiiiie* dom är ju bara FÖÖÖÖR snygga!! I love them! Dom är heliga!! Äkta fårull och fårskinn, fattar ni hur mjuka dom är på insidan och sååå mysigt varma *hihih* Det är som att ha lambi toa papper-skor..!



Mina Shepherds är mitt absolut bästa köp denna månaden! Dom ingick inte riktit i min shoppinglista som ni kanske kommer ihåg men jag klämde in dom ändå kunde inte hålla mig.. Så nu ligger jag risigt till i min spargris nu när ännu 1200 kr försvann på skor. Nu har jag 3000 kr kvar att leva på, men jag har en känsla av att det kommer att gå toppen :) Speciellt nu när mitt bankomat kort är borta..kommer inte kunna slösa pengar förräns om 1 vecka när kortet kommer igen. Men som tur är så har jag ändå slutat röka så NO WORRIES =D Nästa lön ska jag köpa mig ett par UGGS och en varm och go Canada Goose jacka har jag tänkt mig :) men de är ett senare problem..


Saknar min älskade pojkvän men imon så kommer han hiiiiiiit o vi ska ha så mysiit :) Har hela helgen planerad med massa roliga saker vi ska göra..men det får ni veta mer om nån annan dag för de ska bli en överraskning. *hihi*


HEJDÅÅÅÅÅÅ lovers! Nu ska jag titta på 90210 och gossip girl som jag inte hann med igår natt :) KRAM



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?