#178 - shoppingdag

2009-10-16, 14:41:07 / Kategori:



Idag är det fredaaaaag och det ska nog bli en trevlig helg! Eventuellt skulle även min kusin Dani komma hit över helgen *wiiiie* vad trevligt med ett nytt besök. Undrar om det inte är någon barca match denna helgen och om detta är anledningen till att min käre kusin tar sig hela vägen hit haha. Nu är det bara 3 medlemmar i familjen Nieto som har kvar att komma upp! Och dom kommer nästa helg om dom nu håller vad dom lovat *hoppas hoppas* Isåfall ska jag visa kussen mitt nya crib :)

NOG om det! Jag ska alldeles strax resa mig upp ur sängen för att fixa till mig. Idag är nämligen en shoppingdag för mig *wiiiiiiiiiiie* Självklart har jag gjort min shoppinglista och ni ska alla få ta del av denna!

                           

 

Om ni undrar varför jag vill ha en barstol så är svaret att min "smink" byrå är väldigt hög och jag vill kunna sitta ner när jag ska torka och platta håret + sminka mig. Därför så köper jag mig en snygg & bekväm barstol som jag kan ställa fram när jag ska göra mig i ordning, smart va! Vägglyktan är också kanske nått ni undrar varför jag skaffar mig. Svaret är helt enkelt att den är otrolit mysig. Hänger upp den på väggen i mitt rum och lägger i värmeljus (5 st får plats som ni ser på bilden) wiiiiiiiiiie va mysiiiit :)


NU ska jag STÄLLA mig upp och göra mig i ordning..är super duper taggad på att shoppa loss =D hihi..

puss å kram




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?