#179 - screwed up

2009-10-16, 19:18:22 / Kategori:
Kom precis hem från min shoppingrunda å de enda jag kan säga är: FAN varför kan jag aldrig hålla mig till planen när jag ska slösa pengar?! ÅHHHHHHH.......Nu har jag köpt mer än vad jag fick lov att köpa och har inte alls köpt mkt från min shoppinglista.... Men aja.. om några minuter blir jag säkert glad över mina impuls köp.

Jag hittade en DÖÖÖÖÖ snygg väska för 450 kr och blev bara tvungen!
Sen så köpte jag ett urgulligt vin-ställ till mamma å pappa som vi kunde ställa i köket för 149 kr, billigt å bra!
Köpte ett schampo och balsam som var på REA o gick på 200 kr. Ett speciellt schampo mot mitt hår så att det lägger sig och blir rakare. Precis vad jag behöver nu när jag inte ska göra min CHI behandling på ett par månader. 

Men min mascara, vantarna, halsduken & jeans leggins köpte jag iallafall. INTE 3 par för jag hittade inte så många..känns som om alla jeans leggins ser likadana ut. Så jag köpte bara två st. Ett par ljusblå och ett par mellanblå och nu har jag alla färger så det räcker för min del =)

Är lite besviken på att jag inte fick köpt min barstol och det som jag ville ha från Chilli...den enda chilli butiken som finns i norrköping ska stängas ner och renoveras om på söndag så det var helt tomt nästan ='( INGEN BARSTOL!!!!!!! Men om nåra veckor så öppnar dom igen och då ska jag stå först i kö för att få tag i min jäkla barstol o mina filtar! Efter att jag köpt mitt så ska jag bojkotta chilli forever..!!

                                 

Och BikBok hittade jag inte..så mitt dunder gulliga pannband som jag skulle köpa där får vänta tills jag kommer till göteborg om 2 veckor.. *åhh* hinner ju bli ISKALLT innan dess..men men! Då får mina vantar & min nya halsduk värma mig tills dess hhihi..

Nu ska jag ta mig ner till kiosken för att handla lite godis och redbull...köpandet tar ju aldrig slut..
PUSS på er!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?