#180 - Skit kamera

2009-10-16, 20:09:04 / Kategori:



Minns ni kameran som jag berättade om att jag köpte för ca 3 veckor sedan? Sony Cybershot? Den gick sönder kvällen efter att jag köpte den..på min utflyttningsfest. Fast jag tappade den inte eller någonting, utan på nåt konstit sätt så var displayen helt konstig när den bara legat i en ficka hela kvällen. Som tur var då så köpte jag försäkring till den och den täcker såklart sådana skador. Så i veckan ska jag ta den till SIBA och få en ny. Sen vet jag inte om jag säljer den eller fortsätter använda den..känns lite som om den bara kommer ligga där. Däremot kan den va bra att ha en egen kamera ifall man reser iväg eller nått. Aja..får se hur det blir..

                              
Men den tar bra bilder iallafall..tack och lov!
Nu ska vi äta potatismos med kotletter *mmmmmmmmmmmmmmmmm*






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?