#182 - Trikologicenter

2009-10-17, 02:02:11 / Kategori: Allmänt




Shit alltså, jag har glömt berätta om mitt lilla besök på trikologicenter när jag var i göteborg. Jag var hos kussen och fick lite behandlingar i håret efter att ha gjort en håranalys. HERREGUD!!!!! Inte visste jag att min hårbotten och mitt hår behövde så mkt hjälp. Asså jag kan ju rekommendera varenda människa som läser detta och bor i göteborg att ta er till trikologicenter och få en håranalys. Håranalyser är för tillfället gratistrikologicenter och det är just därför jag rekommenderar er att boka tid. Ni kommer absolut inte att ångra det. Jag hade mer problem än vad jag ens visste existerade (Okej inte håravfall eller mjäll osv..) men ändå problem som döljer sig utan att det syns på utsidan och som i framtiden kan leda till allvarligare problem om det inte behandlas i tid. Tänk om allt mitt hår skulle börja ramla av när jag närmar mig 30årskrisen...de är vad jag kallar KRIS!!!!!!! Tack och lov för att min kusin utbildat sig till trikolog och behandlar mig med precis rätt behandlingar! *pheeeew* Nu kan jag verkligen slappna av! Hahaha..

                                                           
Vad tycker ni? Hade jag passat i flintis-style? SKULLE INTE TRO DE!!!!! I looove my hair! Kussen, you better help me annars kommer jag att raka av dig ditt hår så ska du få se hur de känns att va flintis...!! (om du inte hjälper mig och jag nu blir flintis)


Så gå nu och kolla upp ert hår på trikologicenter i göteborg!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?