#183 - Lördagsmys

2009-10-17, 20:55:08 / Kategori: Allmänt



Halloooo!
Kom precis ut från duschen efter en lång lång dag på jobbet. Började 08.45 och slutade 18.45...herregud vad trött jag är. Kollegorna på jobbet skulle ut o ta en öl eller två och jag och min pojkvän skulle hängt med kanske men det blir inte av me tanke på hur trött jag faktiskt är. Känns bara så härligt att komma ut ur duschen och känna sig fräsh o dra på mjukis kläder o krypa ner i sängen bredvid min underbara älskling.

Köpte med mig 2 hela påsar fyllda med godis, chips, choklad, dricka & kakor till oss *hihih* och så köpte vi me oss mc dondalds mat hem. Riktiga fettosar e vi idag, men det får vi! *hihi*

Nu ska vi titta på Transformers 2 och frossa i allt gott jag köpte mohahah!


Förresten..undrar vem som vann blogawards..? Ska ta o kolla upp de nu!

Kram på er sötnosar,




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?