#184 - söndagen slut

2009-10-18, 23:07:13 / Kategori: Allmänt


God kväll på alla er söta läsare..hoppas att ni mår bra för det gör jag! =D
Har spenderat en underbar helg tillsammans med min pojkvän..! Känns bra att veta att det går att kombinera jobb med pojkvän även här i Norrköping. Kände lite skuld då jag jobbade igår i stort sett hela dagen, slutade ju inte förräns kvart i 7 på kvällen..men han hade haft en jätte rolig dag med mamma o pappa. Dom åkte iväg till IKEA och kolla runt i affärer osv osv..!

Jag somnade till en jätte bra film.. Linje 123 kapad tror jag att den heter, rekommenderas varmt! Men jag missade dom 10 sista minuterna eftersom jag somnade..men jag ska strax gå och titta på slutet...och jag vet det låter jätte tråkit att jag säger att jag somnade men den var faktiskt väääldigt bra!

Nu sitter jag här och skriver av mig lite och ska alldeles strax se om jag hittar en bra film att titta på. Älsklingen har åkt hem och tomt vart det här =( Imorgon ska jag jobba så jag får gå och lägga mig snart..är väldit trött så de ska inte bli några större problem att somna inte!

Snart har jag bott 1 månad i norrköping och jag säger bara WOW vad snabbt denna månaden gått! Känns bra och hittils har det funkat väldit bra med att återkomma till göteborg eller få besök i norrköping. Nästa helg kommer kussen hit (säger hon men jag tror inte på henne..) så vi får se hur det blir me det! (tar henne med en nypa salt) hahaha! No offens kussen men du ger mig alltid falska förhoppningar din jävel :@ Och älsklingen ska på Tele2 Gala i Stockholm så att eventuellt kommer han efter det, eller inte...får se hur det blir..helt o-planerat blir det nästa helg så jag tar helgen som den kommer. JOBBIGT!


                         




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?