#185 - sömnlös

2009-10-19, 02:09:54 / Kategori: Allmänt


Ohhh, varför kan jag aldrig somna när jag vet att jag måste somna! Har legat ända sen förra inlägget och bara kollat runt överallt på allt och inget.

Önskar att tiden kunde gå såhär snabbt när man jobbade...känns som om det var 40-50 min högst 1 timme sen jag skrev förra inlägget - och så vart icke fallet!!

Allt ifrån kläder & skor till låtar & youtubeklipp har totaldistraherat mig från att göra det enda jag egentligen borde fokusera på - ATT SOVA!

Förresten..jag bryr mig inte om att spara pengar månaden ut..
i övermorgon ska jag shoppa tills jag inte har en enda krona kvar på kontot!!!! Jag blir helt galen..av att veta att jag inte behöver pengarna till nått speciellt (då menar jag tex hyra osv) och att inte kunna spendera dom! Imorgon ska jag se över hur mkt jag har exakt och vad jag ska spendera varenda krona på..jag vet en sak som är säkert - jag MÅSTE ha ett par nya KLACKSKOR! Sen vill jag bara införskaffa mig höst grejer.. koftor, strumpbyxor, leggins, accessoarer! Jag vill ha MASSVIS med accessoarer..vill köpa mig minst 2 par vantar till och 1 halsduk till, eventuellt en mössa? Defenitivt en väska..!!

                                                    

Detta kommer aldrig att hjälpa mig att somna...nu flyger det bara omkring massa vantar och halsdukar i mitt huvud..now i just got to do some "INTERNET-WINDOW-SHOPPING" =D KUL.....!!


                                      




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?