#186 - 19 timmar senare..

2009-10-19, 21:43:59 / Kategori: Allmänt


och så 19 timmar senare är jag tillbaks fastklistrad till tangenterna och skriver för fulla puckar på bloggen. Kom hem från jobbet för ca 40 min sedan och denna dagen har gått fantastiskt snabbt och smidigt. Inte en endaste kund inne i butiken kl 20.00 då vi ska stänga (detta är ytterst ovanlit och resulterar alltid i att vi får stänga butiken minst 10 min efter stängning). Jag och tjejen som jag jobbade ihop med räknade snabbt kassorna & allting gick bra, inga diffar eller liknande. Så för första gången på ett tag var jag ute ur butiken 20 över! Däremot fick jag stå ute och vänta på mamma som var 10 min sen men de gjorde mig ingenting =D

är lite små trött, vaknade 11 idag och somnade inte förräns kl halv 5..OK jag vet det är 5½ timmar det är egentligen inte hela världen och det brukar det inte heller vara, men just idag så kändes det hemskt att behöva vakna...låg i sängen och vred mig till kl 12 så trött som jag var...sen visste jag bara att nu är de bråttom pang bom så var jag inne i duschen - ut å torka & platta håret - sminka mig och så iväg till jobbet.


Imorgon kommer min efterlängtade shoppingdag! Undrar vad som köps in imorron *spännande*
Jag är iallafall sjukt taggad!

Nu ska jag göra mig en god och saftig fruktsallad!
Byeee




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?