#187 - destination unknown

2009-10-20, 01:15:19 / Kategori: Allmänt



Sitter framför datorn igen...alltid lyckas jag hamna framför skärmen.. men det är väl en aning förståeligt? Finns ju inte så mycket annat jag kan göra direkt. Iallfall...anledning till detta inläggs rubrik. "Destination unknown". Jo, för att jag har tittat lite på resor nu och jag är såååå sugen på att resa utomlands med min pojkvän igen! I somras var vi i Ayia Napa och det var bara för kul..nu vill jag resa iväg till vintern. Men frågan återstår - vart? Därför har jag nu tagit mig tiden att göra min egna röstning och betygsatt dom potentiella resemålen.

                           


Och vinnaren är EGYPTEN!
Men frågan är då..blir det nån resa? Och blir det Egypten? Det vet man aldrig..kan ju lika gärna bli thailand, bara till att spara ihop fetmycket pengar och bestämma sig!! Jag har ju iförsej alltid velat åka till thailand med min pojkvän...jaja, det är 2 månader kvar så vi får se hur det blir och OM det blir när det blir mer aktuellt.

PS. om ni undrar varför tunisien fick 3/5 så är det inte pga att alkoholen är dyr, utan pga att jag var där förra sommaren och...ja, det vore helt enkelt rätt så tråkit att åka dit igen..eller?

Nu ska jag surfa vidare och kolla lite kläder och prylar..kanske återkommer innan läggdags!
Kraaaam




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?