#188 - datorn sönder

2009-10-20, 03:58:47 / Kategori: Allmänt




Nu är jag TRÖTT på att allt jag äger ska gå sönder!! OK, nu tog jag i lite väl mycke..men om jag säger så här då..all min elektronik börjar gå sönder sakta men säkert - om inte redan HAR gått sönder.

Exempelvis då min kamera, dagen efter att jag köpt den går den sönder.
Min sladd som går från datorn till TV:n som gör det möjligt för mig att kolla på filmer från datorn till TV:n har börjat sluta fungera. Måste stå och vrida & vända på sladden ett bra tag innan bilden kommer upp på TVn.

Och nu sist men absolut inte minst har min dator gett upp..min älskade dator!! Och gissa varför? För att batteriladdaren har gått av. Hela sladden bara bröts av..men jag har bara mig själv att skylla på..den har varit vriden i stort sett hela dessa 2 år som jag haft den...Och ja, jag kan köpa en ny batteriladdare..men själva datorn börjar ändå dö..jag bara kände det på den...den ser sina sista dagar, med eller utan batteriladdaren.. =( RIP!

Så i veckan ska vi förmodligen titta på en ny dator till mig..den började trots allt bli lite old school ändå(?) Tills dess får jag sitta på mammas bärbara.. *suck*





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?