#189 - sovdax

2009-10-20, 04:33:11 / Kategori: Allmänt

Oj oj oj vad klockan blev mycket helt plötsligt..tiden har bara sprungit förbi mig denna natt..känns som om jag kom hem från jobbet för 3 timmar sen högst. Förra inlägget skrev jag inte för 2 min sen, glömde bara att publicera det. Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Jag TROR att Jerry Springer är på TV400 just nu..fan va jag garvar när jag ser på det. Så pinsamt hur folk slåss i TV hahaha, men vem vet? Det kanske bara är fake..det är lite ricky lake över de hela..

Klockan är 4 på natten (eller morgonen?) och jag ska nu gå och lägga mig.
PS. Minns ni Ray J - Anytime? Den va inte igår! Hade tillome glömt av dens existens..
men är den inte bara FÖR dunder bra? Den brukade jag somna till när jag sprang omkring med
min svarta iPod när dom precis kommit och jag trodde att jag var coolast i världen =P

Så nu har jag lagt in den i min mp3 och ska hoppa till sängen, sätta i hörlurarna & somna till Ray J - Anytime.
Det blir ingen TV för min del, inte me denna låten i öronen =D love it!!



godnatt!!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?