#190 - Shopping misslyckad

2009-10-20, 19:33:42 / Kategori: Allmänt


Som ni säkerligen vet så skulle jag ju shoppa bort alla mina sista pengar idag. Det var jag hur taggad som helst över och promenerade in till stan med mamma. Första butiken jag gick in i var H&M för att se om de hade några snygga leggins. Men det hade dom inte. Så fick jag syn på BIKBOK, där skulle jag ju köpa mitt vinter pannband som såg såååå underbart ut...men inte när jag väl satte på mig det. Det var gulligt oså men..inte riktigt min stil trots allt. MEN dom hade dunder snygga linnen & leggins. Köpte då 2 standard linnen 1 rosa & 1 vitt. Köpte 2 par leggins (svarta&ljusgrå) och 2 andra linnen.

När jag skulle betala så behövde jag leg om jag skulle betala med kort (utan att slå PINkod) och eftersom att mitt kort är helt nytt och jag fick hem de igår så har jag ännu inte fått någon kod på kortet. Så NEJ jag fick inte handla.. tur då att mamma kom till räddning och betala åt mig *wiiiiie*

MEN hur som helst, jag kunde inte fortsätta min shoppingdag eftersom att jag inte hade med mig mitt pass och har inget leg för tillfället..SUCKS!!

                             

Så det bar av hemåt och nu kom jag precis innanför dörren och till min stora överraskning hade pappa köpt ett dubbelt-våffeljärn! *wiiiiie* its my lucky day!...eller?


Nu ska jag kolla på en skräckfilm som jag inte vågade kolla på igår natt - Wrong Turn.
Är skit trött så förmodligen somnar jag..så återkommer nog imorgon efter jobbet! KRAM på er




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?