#191 - Trött men sömnlös

2009-10-20, 21:52:47 / Kategori: Allmänt


Åså va man tillbaks vid datorn någon timme senare..jag är ju bara för hopplös. MEN jag har en god anledning. Och denna goda anledning är.........att det är tisdag!! Och varför jag älskar att det är tisda vet alla som känner mig väl..för att One Tree Hill, Gossip Girl, Greys Anatomy, 90210, The Hills & The City kommer varje tisdag! *wiiiiiie* KAN JU INTE BLI BÄTTRE!!


För övrigt så kan jag ju också  tillägga att jag är något hungrig då det enda jag fått i mig idag var ytterst lite grillad kyckling med en handfull äckliga pommes som jag inte klarade av att äta upp me tanke på den odugliga smaken. Så vad kan inte vara bättre än en och annan våffla? Jag vill inviga vårt nya våffeljärn..men jag är lite kluven. Klockan är snart 10 på kvällen och jag vet lika bra som vilken annan människa som helst att man inte bör äta fet mat efter kl 19.00 och våfflor är ju inte det allra fettsnålaste..eller?

Så...ska jag eller ska jag inte tillaga mig ett par våfflor? 2-3 våfflor kan väl ändå inte skada...ska ju börja träna igen så fort foten blivit bra..men jag vet inte..jag kanske bara borde nöja mig med en fruktsallad? Hmmm...

                                  


Frågan kvarstår..blir det några våfflor ikväll?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?